Nazwa DG

Myślisz, że wrogość wynika ze spółkości a nie z tego, że ścigają
nieistniejące czy też nieściągalne długi? Tradycja tradycją, ale
windykacja
nigdy uwielbienia nie wywoływała.



Szukałeś kiedyś elegancki naszyjnik czy pierścionek ?

W.KRUK S.A.to coś innego niż KRUK S.A.
Vistula S.A.przejęła spółkę co coś wartościowego miała, czyli salony
jubilerskie w atrakcyjnych miejscach. Zamiast pierścionków będą tam ciuchy.


     

  Nazwa DG

[...]

| Myślisz, że wrogość wynika ze spółkości a nie z tego, że ścigają
| nieistniejące czy też nieściągalne długi? Tradycja tradycją, ale
| windykacja
| nigdy uwielbienia nie wywoływała.

Szukałeś kiedyś elegancki naszyjnik czy pierścionek ?

W.KRUK S.A.to coś innego niż KRUK S.A.
Vistula S.A.przejęła spółkę co coś wartościowego miała, czyli salony
jubilerskie w atrakcyjnych miejscach. Zamiast pierścionków będą tam ciuchy.



Polecam doczytać, bo W. Kruk wraz z właścicielem Almy przejęli Vistulę
& Wólczankę niedługo później. Akurat to zagranie było zajebiste :D


  Nazwa DG
W odpowiedzi na pismo z czwartek 13 listopad 2008 08:55
(autor L
publikowane na pl.soc.prawo.podatki,

Szukałeś kiedyś elegancki naszyjnik czy pierścionek ?



Nie, a po co mi? Zresztą pierścionki/naszyjniki są z definicji
nieeleganckie. Po co nosić złom na sobie?

W.KRUK S.A.to coś innego niż KRUK S.A.



Aha, no to bez sensu że się podszywają pod siebie.

Vistula S.A.przejęła spółkę co coś wartościowego miała, czyli salony
jubilerskie w atrakcyjnych miejscach. Zamiast pierścionków będą tam
ciuchy.



No i dobrze. Ubrać się warto, a złocić nie.


  Gdańsk -> dobry jubiler

Witam,

przymierzam sie do pewnego zakupu jubilerskiego i zastanawiam sie czy
ktos moze mi polecic dobry sprawdzony sklep jubilerski, jakos do tych w



Salon Kruka, jest w Gdansku, w Forum i jest w Klifie. Polecam.

marcin


     

  Gdańsk -> dobry jubiler

| przymierzam sie do pewnego zakupu jubilerskiego i zastanawiam sie czy
| ktos moze mi polecic dobry sprawdzony sklep jubilerski, jakos do tych w

Salon Kruka, jest w Gdansku, w Forum i jest w Klifie. Polecam.



Kiedy kupilem zonie prezencik wlasnie w Forum, ale okazal sie nie do konca
trafiony, wiec pani bez problemu wymienila go na inny. Ba! zona kiedys
wymienila tez jakis wyrob na tanszy i pani rowniez nie robila problemow ze

Generalnie odnioslem wrazenie, ze osoby tam pracujace przykladaja sie do
roboty - mile, chetne do pomocy.

Mirro


  Polski diament robi furorę
Polski diament robi furorę
Krzemień pasiasty z okolic Sandomierza zaczyna robić furorę na świecie jako kamień ozdobny. W Polsce jeszcze niedawno używano go do utwardzania dróg. Do tej pory nikt nie kontroluje ani jego wydobycia, ani półlegalnego eksportu - pisze "Rzeczpospolita".
Krzemień pasiasty, został stosunkowo niedawno odkryty przez jubilerów. Oprawiony w złoto czy srebro robi na świecie furorę. Minerał, nadający się do obróbki w przemyśle jubilerskim, występuje tylko w Polsce, w okolicach wsi Śródborze koło Ożarowa, w Krzemionkach Opatowskich i okolicach Iłży.

Pasiasty minerał nazywany jest polskim diamentem - równie twardy, niesłychanie kruchy i trudny w obróbce. Kilkanaście dni temu kolekcję z krzemieniem wprowadziła do swoich salonów firma jubilerska W. Kruk. Teraz zastanawia się nad eksportem. Biżuterię z nim nosił już Czesław Niemen. Teraz sięgają po kamień międzynarodowe gwiazdy - Victoria Beckham, Robbie Williams, Boy George i - podobno - Madonna.

Tymczasem kamień, robiący furorę na Zachodzie, nie jest w żaden sposób chroniony - nadal traktowany jest jako odpad przy wydobywaniu wapienia lub piaskowca. Dlatego przez wiele lat używano go do utwardzania dróg. Gdy gruchnęła wiadomość, że biżuterię z krzemieniem z Polski nosi Victoria Beckham, kamienie z dróg zostały błyskawicznie wybrane, zaczęły też powstawać nielegalne wykopy na wzór śląskich biedaszybów.

Niedawno krzemieniem zainteresował się jubilerski potentat, poznańska firma W. Kruk. Firma zabrała się do promocji krzemienia i bada jego potencjał eksportowy.
info:Rzeczpospolita

  WHITE STONE - Manufaktura
Jesteśmy na etapie poszukiwania obrączek

Ostatnio w Manufakturze znaleźliśmy mały salon jubilerski o nazwie WHITE STONE.
Spodobał nam się jeden model obrączek, chociaż ceny są porównywalne do innych salonów jak Apart czy Kruk, ale nigdzie indziej tego modelu nie znaleźliśmy.

Wcześniej nie słyszeliśmy nic o tej firmie, szukaliśmy ich strony internetowej, ale bez skutku.

Stąd pytanie do Was : czy znacie tą firmę? słyszeliście coś o nich? zamawialiście może tam obrączki?
Pomocne dla nas będą wszelkie opinie i wskazówki, za które z góry dziekujemy.

  Okropna sprzedawczyni w KRUKU w Galerii !!!
My w Kruku w Galerii właśnie kupowaliśmy obrączki. Nie pamiętam już kto nas obsługiwał, ale wiem, że na początku odniosłam wrażenie, że sprzedawczyni zauważa nas tylko kątem oka, i to tylko dlatego, że nic ciekawszego nie ma w zasięgu wzroku. Ale już przy wybieraniu i zamawianiu obrączek pani zrobiła się bardziej rozmowna, wpadła nawet w jakiś wątek osobisty i w sumie nie było najgorzej. Niestety trzeba przyznać że salony jubilerskie jednak przodują w nieuprzejmym podejściu do klienta. Mimo tego, że pracują tam osoby zazwyczaj z niższym wykształceniem, lub studenci, wcale nie bajecznie bogate panienki.

  za ile?
My swoje obrączki kupujemy w Kruku i kosztują nas 1000zł. Sądzę, że cena w miarę przystępna. Wiecie co, nie rozumiem tylko jednej rzeczy. W momencie gdy zaczęliśmy szukać obrączek to braliśmy pod uwagę też, jak nie głównie, jubilerów, którzy zrobią nam obrączki wybrane z katalogu bo wydawało się nam, że będzie taniej. Po czym po 3-dniowym chodzeniu i porównywaniu cen, okazało się, że u jubilerów jeśli nie posiadamy własnego złota na przerobienie ceny niczym się nie różniły, a niekiedy były troszkę wyższe niż w salonach. Nie rozumiem tej polityki bo przecież bezpośrednio od jubilera powinno być właśnie taniej. Chociażby dlatego, że salony i tak same nie robią tych obrączek tylko mają jakieś firmy podwykonawcze (właśnie takich jubilerów), muszą im zapłacić, opłacić salon, pracowników, a jubilerzy mają mniejsze koszta "utrzymania", więc dlaczego te ceny się w sumie nie różnią? Wy chyba miałyście nosa, że udało się Wam znaleźć tanich jubilerów. Albo my nie potrafiliśmy szukać.

  SlubnyPortal - salony jubilerskie - szybkie linki:
---------------------------------------------------------------------------
www.SlubnyPortal.pl - szybkie linki:
SALONY JUBILERSKIE:

INNE OBR?CZKI

PRACOWNIA JUBILERSKO - GRAWERSKA ZIELI?SCY

SALON JUBILERSKI W.KRUK

-------------------------------------------------------------------------------------------

  Obrączki..
My najpierw obeszliśmy wszystkie salony jubilerskie typu Kruk, Apart, Yes itp. I powiem Wam, że nigdzie nie było nawet na czym oka zaczepić. Może i jesteśmy wybredni, jednak obrączki wybieramy przecież na całe życie! Jedynie w salonie Yes znaleźliśmy kilka ładnych modeli. Ale ceny straszne...

Poszliśmy więc do znajomego jubilera, który naopowiadał nam że salony narzucają ogromną marżę (fakt), a obrączki i tak są robione taśmowo w Chinach Nie wiem ile w tym prawdy... ale wybraliśmy jednak opcję tańszą, czyli jubilera. Fajne jest to, że dla mnie zrobi obrączkę nieco węższą niż dla mojego Przyszłego - on na swoje wielkie łapska chciał co najmniej 6 mm - na moim palcu 6 mm wyglądałoby nie najlepiej. Mam nadzieję że dobrze to wyjdzie i że obrączki będą trwałe. Odbieramy je za ok. 3 tygodnie. Napiszę o wrażeniach.

  SYLWECZKA i RAFCIO -> 16.08.2008r.
Czas leci mam wrażenie, że leci coraz szybciej

Jesteśmy ciągle na etapie poszukiwania obrączek

Ostatnio w Manufakturze znaleźliśmy mały salon jubilerski o nazwie WHITE STONE.
Spodobał nam się jeden model obrączek, chociaż ceny są porównywalne do innych salonów jak Apart czy Kruk, ale nigdzie indziej tego modelu nie znaleźliśmy.

Wcześniej nie słyszeliśmy nic o tej firmie, szukaliśmy ich strony internetowej, ale bez skutku.

Stąd pytanie do Was : czy znacie tą firmę? słyszeliście coś o nich? zamawialiście może tam obrączki?
Pomocne dla nas będą wszelkie opinie i wskazówki, za które z góry dziekujemy.

  OBRĄCZKI
Dziewczyny na Starym Rynku jest salon jubilerski, chyba Aweg tak się nazywa, zawsze omijałam go szerokim łukiem bo myślałam ze to drogi jubiler. Okazało się że ma tego samego producenta obrączki co Kruk i te same wzory, się u niego powtarzają. Właśnie u niego zamówiliśmy obrączki które kosztują w zależności od rozmiaru i wagi. Model który wybraliśmy kosztuje u niego za parę 1900zł +-, a w Kruku 1590 szt. ten sam model. Dzwoniłam do Kruka i pytałam czy to jest cena za sztukę, okazało się że tak i Pani mnie poinformowała że od soboty ceny obrączek u nich idą w górę. To jest masakra, płaci się tylko za firmę. Czas oczekiwania Aweg je ok2 tyg. Pan naprawdę potrafi szczerze doradzić, poinformował nas o modelach obrączek z którymi jest problem z powiększeniem lub pomniejszeniem.

[ Dodano: 2009-02-26, 23:39 ]

  1
Milijka a duża jest różnica w cenie w obrączkach od złotnika i z salonu? Żeby taki złotnik nie zniknął za rok jak coś by było trzeba poprawiać.

Nie mam obaw Ten złotnik jest tam już lata. Robił też obrączki mojej siostrze. A co do ceny to u złotnika zapłacimy ok 600-700 zł (napisze dokładniej jak złożymy zamówienie) w sklepach jubilerskich w Łodzi (dodam przy tym że nie Kruk, Apart itp) takie zwykłe to 1200

Migottka tez nam się podobały takie obrączki. Znajoma miała podobne ale to matowienie się niszczy... niestety bo ja wybrałabym takie

  1
mowiac inny Swarovski nie mialam na mysli z ejego brat wujek czy swat
tylko osobiscie znam jego wyroby z przeroznych targow jubilerskich gdzie nie wygladalo zeby sprzedawal swoje kamyczki do wyklejanek ...

powiedzcie mi jeszcze ze Kruk swoj krzemien pasiasty rozprowadzi po sieci salonow pedicure i amnicure niektore nazwiska powinny jednak pozostac na odpowiednim poziomie...



Widocznie mialas zle wyobrazenie o tej firmie, choc faktycznie ich krysztalki sa bardzo dobre jakosciowo a ze teraz tego typu swiecidelka sa w modzie mozna je spotkac nawet na zyrandolach ( i nienalezą do tanich) ostatnio kupilam sobie u jubilera wazonik krysztalowy z krysztalem Swarovskiego (niebyl az tak drogi kosztował sto pare zlotych, tyle ze jest tam jeden kamyk) są to nienaturalne kamienie a ich cena i tak jest wysoka, wiec wiadomo ze bizuteria z prawdziwymi kamykami Swarovskiego ma sie w cenie,niewiem dlaczego sie przyczepilas tego ze produkują sobie jakies tam swiecidelka i nie są one az tak drogie jak prawdziwa bizuteria tejze firmy?

  Sklepy dla puszystych pań

Gdzie w Warszawie są sklepy dla puszystych pań?



Al. Jerozolimskie 11/19 - wejscie obok salonu jubilerskiego Kruka.

-- Kaszpir


  Okropna sprzedawczyni w KRUKU w Galerii !!!
Przykro mi że moje forumowanie muszę zacząć od takiego posta, ale nie lubie nie miłych i nieporfesjonalnych sprzewwczyń szczególnie wtdy gdy wybiera się z ukochanym pierścionek zaręczynowy. Oto co mnie spotkało wczoraj w sklepie jubilerskim:

Rzecz działa się wczoraj w salonie jublilerskim KRUK w Galerii Łódzkiej:
Otóż wczoraj byliśmy tam z narzeczonym wybrać pierścionek zaręczynowy. A że
nie jesteśmy zbyt dziani to patrzyliśmy na takie do 500 zł. Sprzedawczyni (
bardzo młoda dziewczyna- ciemne któtkie włosy ) już od początku nie
obsługiwała nas ze zbytnią uprzejmością ( jednak wybór pierściona
zaręczynowego bez względu na jego cene to dla nas ważne wydarzenie ). W
pewnym momencie do sklepu weszła pewna kobieta pod trzydzistkę ( opis:
solarium, plastikowe paznokcie, cała w biżuterii złtej -widzać ze bogatssza
od zwykłych studentów- czyli NAS )razem z facetem ( opis: solarium 150 kilo
wagi, 1,80 wzrostu, złoty łańcuch )i ten jej amant na głos do tej laski żeby
na ceny nie patrzyła-co słyszała sprzedawczyni.
I od razu sprzedawczyni woodziła za nimi wzrokiem a nas już gdzieś miała. Po
czym ta beszczelna klientka olała nas i zaczęła pytać czy mają taki
pierścioek jaki maiła na palcu tylko z filetowymi kamieniami ( raczej
kamorami bo on miał z 3 cm średnicy -fujjj) i sprzedawczyni w jednej chwili
nas olała i poleciała na zplecze sprwdzić w katalogu czy mają. W tym momencie
mój chłopak wpadł z gadkę z tą pindą z solarium i ona z tekstem :" ja to bym
cią chłopczyku mogła wykupić i jeszcz nasikać na Ciebie" I wtedy weszła
ta "sprzedawczyni idealna" z zaplecza i do Łukasza że " widac kto to się źle
zachowuje" [ handlowcy czy wybyście tak do klienta powiedzieli ?? ]. No i w
efekcie poprosiłam kierowniczkę i złożyłam skargę na sprzedwczynie a potem
obróciliśmy się na pięcie i poszliśmy .

Broń boże od takich handlowców !! Powinni se przykleić kartkę : poniżej
zakupów 1000 zł nie obsługujemy. Jeśli mają wyroby od 10 zł do 10 000 zł to
wszystkich powinni obsługiwać jednakowo. Jakaś segregacja panuje w tym
sklepie.

P.S Pierścionek kupiliśmy w APART w Pasażu Łódzkim gdzie obsłużono nas miło-
pozdrowinia do Sprzedawczyni

  Okropna sprzedawczyni w KRUKU w Galerii !!!
pinia, moga dac Wam rabat na obraczki

[ Dodano: Czw Lip 21, 2005 11:05 pm ]
"Ekspedientka na wyłączność"
Para studentow robiąca zakupy w salonie jubilerskim Kruk w GŁ zrobiła karczemna awanture sprzedawczyni i dwom klientom-Bylismy pierwsi w kolejce, ale pani obsłuzyla najpierw tamtych, bo kupowali droższa bizuterie-mowia z oburzeniem
Chłopak i jego narzeczona wybierali pierscionek zareczynowy. -Nie jestesmy zbyt bogaci, wiec patrzylismy na takie do 500zł. Juz mielismy prosic o wyjecie kilku pierscionków spod lady, kiedy do sklepu weszla para bogato ubranych trzydziestolatkow. Mezczyzna powiedzial glosno do swojej kobiety, zeby nie patrzyla na ceny i zaczeli wybierac jakies kolczyki za 1000zł. Ekspedientka zupelnie nas zlekcewazyla i zaczela ich obslugiwac, jakby nas tam nie bylo. Jak widac, w tym sklepie inaczej traktuje sie klientów bogatszych i biedniejszych, To oburzajace-denerwuje sie para naszychforumowiczow.
Sprzedawczyni salonu Kruk nie poczuwa sie do winy-Ogladali pierscionki w milczeniu. Caly czas stalam obok nich i czekalam na pytania czy prosby. Kiedy do sklepu weszla druga para z konkretnym zapytaniem po prostu na nie odpowiedzialam. Wtedy studenci zaczeli wykrzykiwac na mnie i na klientow, wyzywali nas od bydla. ZAchowywali sie skandalicznie-opowiada.
Rozjuszeni studenci złozyli pisemna skarge u kierownika salonu i ostentacyjnie wyszli. -Nie rozumiem ich zdenerwowania. We wszystkich sklepach panuje ta sama zasada, ze klient ogladajacy towar nie jest pierwszy w kolejce. Dopiero kiedy jako pierwszy zwroci sie do sprzedawcy, jest obslugiwany w pierwszej kolejnosci. Z reszta w atmtej sytuacji ekspedientak tylko odpowiadala na pytanie drugiego klienta nie odchodzac od pierwszych. Zachowala sie poprawnie-uwaza Tomasz Łuczyński kierownik salonu Kruk w GŁ- Staramy sie robic wszystko, zeby klieci czulis ie u nas komfortowo. Przykro nam, ze niektorzy nie umieja tego zauwazyc. Jesli jednak tamci klienci poczuli sie bardzo urazeni, w ramach pojednania przygotujemy dla nich atrakcyjna promocje, np. rabat na obraczki-dodaje

  Jestem zła cz.4
Niesia to było A&A na Piotrkowskiej , zreszta jak wczesniej bylismy w Kruku i Aparcie tez nikt nie podszedl - ale bylo wiecej klientów, jedynie w Yes Pan sie nami zainteresowal odrazu.
Ja chyba mam poprostu aparycje i sposob ubierania niegodny Salonów Jubilerskich

  23.08.2008r -to będzie nasz dzień...
Motylku, to takie salony jubilerskie jak Apart i Kruk, tylko troszke mniej rozreklamowane i bardziej przystepne ceny maja... jeszcze im soda do mozgu nie uderzyla a wyroby maja ladne

  OBRĄCZKI
Dziewczyny na Starym Rynku jest salon jubilerski, chyba Aweg tak się nazywa, zawsze omijałam go szerokim łukiem bo myślałam ze to drogi jubiler. Okazało się że ma tego samego producenta obrączki co Kruk


Bo to jest spółka-córka W.Kruk.

  Krzemeiń pasiasty robi karierę !
Krzemień pasiasty polskim diamentem

Krzemień pasiasty zaczyna robić furorę na świecie jako kamień ozdobny. Występuje tylko w jednym miejscu - w okolicach Sandomierza. W Polsce jeszcze niedawno używano go do utwardzania dróg - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Pasiasty minerał nazywany jest polskim diamentem - równie twardy, niesłychanie kruchy i trudny w obróbce. Kilkanaście dni temu kolekcję z krzemieniem wprowadziła do swoich salonów firma jubilerska W. Kruk. Teraz zastanawia się nad eksportem. Biżuterię z nim nosił już Czesław Niemen. Teraz sięgają po kamień międzynarodowe gwiazdy - Victoria Beckham, Robbie Williams, Boy George i - podobno - Madonna.

Tymczasem kamień, robiący furorę na Zachodzie, nie jest w żaden sposób chroniony w Polsce - nadal traktowany jest jako odpad przy wydobywaniu wapienia lub piaskowca. Dlatego przez wiele lat używano go do utwardzania dróg.

Pierwszy wykorzystał go do celów artystycznych Cezary Łutowicz, jubiler z Sandomierza. Projektowaniem biżuterii z krzemieniem pasiastym zajmuje się od 1972 r.

Niedawno krzemieniem zainteresował się jubilerski potentat, poznańska firma W. Kruk. Od kilku dni w jej salonach można kupić kamień oprawiony w złoto czy srebro. - Ludzie są zaskoczeni, że w Polsce mamy taki światowy unikat geologiczny. Mówią, że to fantastycznie, bo wreszcie jesteśmy w czymś pierwsi, że poza bursztynem można zakupić coś typowo polskiego - mówi Iwona Cieślik z W. Kruk.

Firma zabrała się do promocji krzemienia i bada jego potencjał eksportowy. Na Targach Biżuterii we Włoszech kolekcja z polskim diamentem robiła furorę.
http://www.wici.info/modules.php?name=News&file=article&sid=8356&opis=krzemien_pasiasty_polskim_diamentem

  Kampania wyborcza ruszyła
Idźcie do salonów jubilerskich Kruka.
W końcu Kruk to b. poznański senator UW/PO i członek komitetu honorowego Tuska.

  krasnoludki
Alek służę dokladnym spisem
Nie chcę Cię martwic ,ale musisz jeszcze wiele krasnali uwiecznić na fotkach
by byl komplet
A tu dokładniejszy spis:
KRASNALE PODSTAWOWE
1. Syzyfek pchający kulę (ul. Świdnicka, koło Poczty Polskiej)
2. Syzyfek podnoszący kulę (ul. Świdnicka, koło Poczty Polskiej)
3. Pracz Odrzański (nad Odrą, przy ul. Katedralnej)
4. Rzeźnik (ukradziony, Na Jatkach)
5. Szermierz (ukradziony, przejście pod Uniwersytetem Wrocławskim)
6. Śpioch (ul. Św.Mikołaja, na tyłach kamieniczki Jaś)
7. Halabardnik (Sukiennice 12, nad wejściem do Straży Miejskiej)
8. Kuźnik (ul. Kuźnicza, koło salonu jubilerskiego Kruk)
9. Gołębnik (Restauracja Spiż, na parapecie)
10. Więziennik (ul. Więzienna, na parapecie)
11. Grajek (ul. Oławska, przed kwiaciarnią, obok salonu sukien ślubnych)
12. Meloman (ul. Oławska, przed salonem sukien ślubnych)
13. Krasnal Teatralny (ul. Rzeźnicza 12, wejście do Teatru Współczesnego)
14. Pierożnik (ul. Kuźnicza, wejście do restauracji STP)
15. Wykształciuch (ul. Wyspiańskiego, Politechnika Wrocławska budynek C-13)
16. Obieżysmak (Rynek, przed restauracją Pizza Hut)
17. Życzliwek (Rynek, plac Gołębi koło fontanny)
18. Kinoman (wjazd na ul. św. Antoniego, koło kina Helios)
19. Geolog (Uniwersytet Wrocławski, ul. Cybulskiego 30-34)
20. Bibliofil (Rynek, Dolnośląska Biblioteka Publiczna)
21. W-Skers (ul. Świdnicka, przy zejściu podziemnym)
22. Telesfor (ul. Karkonoska, wejście do budynku Telewizji Wrocław)
23. Podróżnik (Hotel Art, ul. Kiełbaśnicza 20)
24. Epik Zakupoholik (Epi Market, koło automatów telefonicznych)
25-28. Epiki Koszykarze (Epi Market, koło wózków sklepowych)
29-30. Epiki Rechotki (Epi Market, przy wjeździe od strony Swobodnej
31. Basenówek Bulbulek (SPA na ul. Teatralnej, basen nr 1)
32. Basenówek Ratuś (SPA na ul. Teatralnej, basen nr 1)
33. Basenówek Plumplumek (SPA na ul. Teatralnej, basen nr 1)
34. Basenówek Helpik (SPA na ul. Teatralnej, basen nr 1)

KRASNALE WODNE – fontanna przez Teatrem Lalek
35. Zbierający Wodę
36. Puszczający Stateczki
37. Karmiący Ptaki
38. Ogrodnik
39. Aktor
40. Parasolnik
41. Wierzbnik

INNE KRASNALE
42. Papa Krasnal (koło przejścia podziemnego na ul. Świdnickiej)
43. Krasnal Szkolny (podstawówka przy ul .Menniczej)
44. Skrzat Kinoman (gipsowy, obecnie usunięty, koło Heliosa)
45. Krasnal Dobrodziej (przekazywany corocznie na aukcjach charytatywnych)
46. Krasnal Dobrotek (licytacja WOŚP XVI finał)

SŁUPNIKI
47-50. Plac Solny (4 sztuki)
51-56. ul. Świdnicka (6 sztuk)
57-62. ul. Oławska (6 sztuk)

  Przeciąga się rozbudowa Lotniska Chopina


Awantura o terminal na Okęciu
Piotr Olechno, śmik2007-05-16, ostatnia aktualizacja 2007-05-16 00:03

Otwarcie nowej hali odlotów na Okęciu opóźni się aż o trzy-cztery miesiące! O to, czyja to wina, we wtorek w obecności dziennikarzy kłócili się właściciel terminalu z wykonawcą jego rozbudowy

Awantura wybuchła dzień przed wizytą na Okęciu ministra transportu Jerzego Polaczka. Zapowiedział ją po naszym tekście sprzed tygodnia, kiedy opisaliśmy niekończącą się przepychankę między Portami Lotniczymi a konsorcjum firm Budimex, Ferrovial i Lamela.

Wczoraj dyrektor handlowy Portów Piotr Nalej prezentował najemców galerii handlowej, którą zaplanowano w nowym Terminalu 2. Na powierzchni ok. 6 tys. m kw. będzie 11 restauracji i kawiarni oraz 14 sklepów, m.in. pierwszy w Polsce salon muzyczny Virgin, salon jubilerski Kruka, butik z zabawkami Disneya czy punkt z pamiątkami Discover Warsaw. - Negocjowaliśmy długo, bo chcieliśmy uzyskać jak najkorzystniejsze stawki czynszowe. W ciągu 10 lat z tej galerii będziemy mieli ok. 600 mln zł przychodów - tak dyr. Nalej tłumaczył się z tego, dlaczego najemcy wciąż nie wprowadzili się do terminalu.

A kiedy z niego w końcu odlecimy? - To zależy tylko od wykonawcy - odpowiedział Krzysztof Woźnicki, inżynier kontraktu.

Na jego słowa zerwał się z miejsca Krzysztof Kozioł, rzecznik firm budowlanych. - Spóźniamy się, bo to my mieliśmy zaprojektować i wybudować całą część handlową terminalu. Jednak Porty Lotnicze zażyczyły sobie, żeby zrobili to sami najemcy. Niech więc zarząd Portów zdecyduje: jeśli chce mieć otwartą halę bez sklepów, to będzie za miesiąc, jak ze sklepami - to za cztery miesiące.

- Najemcom wystarczy od czterech do sześciu tygodni na wykończenie punktów handlowych. Problem w tym, że nie skończyliście budowy samej hali, a miała być otwarta 30 kwietnia - skontrował Artur Burak, rzecznik PPL.

- Bo pięciokrotnie odrzuciliście projekty wykonawcze! - zirytował się Piotr Bednarek, szef konsorcjum wykonawczego. Artur Burak skomentował to z ironią: - Niektóre nawet nie wyglądały na projekty. - Obraża pan fachowców, których pański zarząd sam wybrał - usłyszał.

Czy sprawa trafi więc do sądu? - Mam nadzieję, że terminal przejdzie inspekcje straży pożarnej, a wszystkie systemy zadziałają - stwierdził Piotr Nalej z PPL.

Kontrola strażaków w nowym terminalu miała się skończyć wczoraj. Okazało się jednak, że już po raz drugi w ostatnich dniach przerwano odbiory bez żadnego werdyktu. - Odeszliśmy z niczym, bo prace jeszcze się nie skończyły - powiedział "Gazecie" Piotr Tabencki, rzecznik stołecznej straży pożarnej.

Ta kontrola to również powód do spięć między PPL a wykonawcą. Od 30 kwietnia Porty naliczają mu 70 tys. dolarów dziennie za zwłokę w oddaniu hali. Kara urosła już więc do miliona dolarów. Cały kontrakt warty jest zaś 247 mln dolarów.

Źródło: Gazeta Wyborcza - Stołeczna


  Best of Warsaw Awards 2008
Wyjątkowa Warszawa

Warszawa jest specyficznym miastem z charakterystycznym klimatem, budowanym przez restauracje, galerie sztuki, kluby. Z dnia na dzień obserwujemy przybywanie kolejnych ciekawych miejsc, które oczywiście „koniecznie trzeba odwiedzić”. Niezależnie od tego, czy jest się mieszkańcem stolicy, czy tylko gościem, warto wiedzieć, które miejsca traktować poważnie i wybrać się tam na kolację czy też pobawić się do białego rana. Naprzeciw tego rodzaju oczekiwaniom wyszli organizatorzy imprezy Best of Warsaw Awards.

Oto oni!

Już od siedmiu lat Warsaw Insider podpowiada, które miejsca oferują usługi i produkty na najwyższym poziomie i jak do nich dotrzeć. Podczas gali 24 października w Rondo Royal, prestiżowe nagrody przyznano aż w 21 kategoriach. W każdej wytypowanych było pięć miejsc lub produktów, z których wybrano dwa najlepsze. Lista tegorocznych zwycięzców wygląda następująco. Jeżeli chcemy sprawić sobie lub komuś cenny upominek, to najlepszym miejscem do tego będą salony jubilerskie W. Kruk i La Boutique Suisse (Best Accesories). Jeżeli kosmetyki, to tylko w Gal i Lu lub Sabon (Best Cosmetics). W przypadku dekoracji wnętrz najciekawsze aranżacje znajdziemy w salonach Bo Koncept i Red Onion (Best Home Decor).

Coś dla ciała i duszy

Chcemy się nosić modnie i z klasą, na zakupy powinniśmy wybrać się do sklepów Lilla Moda i Redford&Grant (Best Fashion). Na kawę warto zajrzeć do Cafe 6/12 lub Czułego Barbarzyńcy (Best Cafe). Najlepszej polskiej kuchni uświadczymy w restauracjach Belvedere i Tradycja (Best Polish Cusine), zaś włoskiej w San Lorenzo i Rondo Royal (Best Italian Cusine). Z kolei najlepsze i tak modne ostatnimi czasy sushi skosztujemy w Tomo Sushi lub Ginza (Best Sushi). Dania kuchni międzynarodowej najlepiej smakują w restauracjach La Rotisserie i Boathouse (Best International Cusine). Na lunch lub coctail warto zajrzeć do restauracji Sense lub Papaja (Best Date Restaurant).Najlepszą obsługą mogą pochwalić się restauracje Dom Polski i Ale Gloria (Best Service). Jeżeli wybieramy się na business lunch, to powinniśmy wybrać Downtown Restaurant lub LemonGrass. Najlepszym miejscem na niedzielny brunch są Fusion i Meza. Najsłodszymi deserami uraczą nas Słodki…Słony i Bristol Cafe. Wśród najbardziej interesujących miejsc, które w ostatnim roku pojawiły się w Warszawie nagrodzone zostały Restauracja Rondo Royal i salon Likus Concept Store. Dla degustatorów win celem odwiedzin powinny być Mielżyński Winebar i KOM (Best Wine Bar). Pyszne cocktaile i drinki wypijemy w Porto Praga lub Sense (Best Coctails).

Muzykę na żywo w najlepszym wydaniu oferują Tygmont i Hard Rock Cafe (Best Live Music). Gdy planujemy nocne wyjście na miasto, to bezwzględnie powinniśmy udać się do klubów Platinium i Opera Club (Best Night Out). Tężyznę fizyczną i kondycję najlepiej wyćwiczymy w klubie fitness Holmes Place w hotelu Hilton lub Riverview w hotelu Intercontinental (Best Health Club). Po ciężkim tygodniu pracy pełnego relaksu i regeneracji zaznamy w Spa Wilanów lub Le Spa (Best Spa).

Kompas trendów

Wszyscy Laureaci są dowodem na to, że w Warszawie naprawdę można już skorzystać z usług na najwyższym światowym poziomie i stolica w tym względzie absolutnie nie musi mieć kompleksów w stosunku do zachodnich stolic. Ponadto inicjatywa Warsaw Insider doskonale wpisuje się w potrzeby warszawiaków, którzy w zamęcie codziennych obowiązków nawet nie mają czasu na zastanowienie się, gdzie zjeść dobry lunch, udać się na zakupy czy na drinka. A dzięki swoistemu kompasowi trendów jakim jest lista Best of Warsaw Awards 2008, staje się to możliwe i wręcz przyjemne. Oby nadal powstawało więcej tego typu miejsc, tak żeby konkurencja w przyszłym roku była jeszcze większa.

  firmy biżuteryjne
Temat informacyjny, jak znajsz jakis sklep napisz pod spodem - my dodamy go do treści.

YES
http://www.yes.com.pl/
sklepy w Łodzi:

CENTRUM HANDLOWE TESCO
ul. Pojezierska 93, 91-341 Łódź
(042) 611 50 25
CH MANUFAKTURA
ul. Karskiego 5, 91-071 Łódź
0-42 633 96 61
KING CROSS CENTER - GEANT
Al. Jana Pawła II 30, 93-570 Łódź
(042) 630 79 30

W.KRUK
http://www.wkruk.pl/
sklepy w Łodzi:
Piotrkowska 125
90-430 Łódź
042 - 630-20-64

CH Carrefour, ul Kolumny 36
63-610 Łódź
tel 042 640-17-36

Galeria Łódzka, Al. Piłsudskiego 15/23 - Oli
tel. 042 634-65-55

CH Manufaktura - Oli
tel. 042-632-13-62
90-307 Łódź

APART
http://www.apart.pl/

CH Manufaktura (Karskiego 5)
CH Galeria Łódzka (15/23)
CH M1 (Brzezinska 27/29)
CH Tulipan (Piłsudskiego 94)
CH Pasaż Łódzki (Jana Pawła II 30 - dawna Włókniarzy)

W.Śliwiński - Lucky
Manufaktura
Łódź , ul. J. Karskiego 5
tel.: +48 42 634 39 52
http://www.wsliwinski.pl/index.php

Szafir - Misiamo,
Łódź, Pomorska 7
tel.: 0 42 630 71 12

A&A Dom Jubilerski
http://www.aia.pl/pol/sklep.html
Adresy sklepów:

Salon „Galeria”
ul. Piotrkowska 146

Salon „Lew”
ul. Piotrkowska 100

Salon “Artur”
ul. Piotrkowska 63

Salon “Dom Jubilerski
ul. Piotrkowska 60

Salon “Adrian” - Duszka,
ul. Piotrkowska 46

Salon “Koneser”
Al. Kościuszki 39

„Versus” Dorota Jarosińska - Psychokotek,
Łódź, Al. Piłsudskiego 112
http://www.v-sklep.pl/

Roman Andrzej Pracownia Złotnicza - Kot, alusha, gabrycha,
Łódź, ul. Wigury 9,
tel. 042 6371556

"Salon Jubilerski" T. Wójcicki
Łódź, ul. Więckowskiego 2,
tel. 042 6330621

Domańscy - lusia24
Łódź, Rzgowska 2a
tel: +48 42 683 19 43

Sklepy internetowe
http://www.wec.com.pl/ - Ancia, Oli
http://www.obraczki.com.pl/
http://www.brylancik.pl/
http://swiatzlota.pl/
http://www.terpilowski.com.pl/
http://www.goldcommerce.pl/
http://obraczki-slubne.pl/
http://www.adamh.com.pl/
http://www.amplatinum.com/
http://www.baczynski.com.pl/
http://jubiler.greenal.net/
http://www.pinia.pl/?produkty=262

korzystaliśmy z usług - polecamy!
korzystaliśmy z usług - odradzamy!
przyszłe wesela

  KRUK [KRK]
Grupa W.Kruk podniosła prognozy zysków
(PAP, aj/08.11.2006, godz. 13:06)

Grupa W.Kruk podwyższyła prognozę zysku netto i operacyjnego na 2006 rok do odpowiednio 10 mln zł i 13,5 mln zł z wcześniejszych 7,5 mln zł i 11 mln zł, dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedażowym zarówno w Deni Cler, jak i w salonach W.Kruka.

Poinformował o tym na środowej konferencji prasowej Jan Rosochowicz, prezes W.Kruka.

W.Kruk szacuje też, że przychody grupy wyniosą 128,7 mln zł. Prezes zaznaczył, że kluczowym dla sprzedaży W.Kruka miesiącem jest grudzień, kiedy generowanych jest około 30 proc. przychodów.

Po dziewięciu miesiącach 2006 roku grupa W.Kruk ma 4,7 mln zł zysku netto, 6,4 mln zł zysku operacyjnego przy 82,82 mln zł przychodów.

Zdaniem prezesa lata 2007 i 2008 również zapowiadają się dla grupy bardzo dobrze.

"Na razie jest jednak za wcześnie, by podawać jakieś szacunki, pracujemy nad budżetem na kolejny rok. Podamy go w lutym, przy okazji publikacji wyników za czwarty kwartał" - powiedział Rosochowicz.

Na poziomie jednostkowym zysk netto W.Kruk ma wynieść 6,8 mln zł, a nie 5 mln zł szacowane wcześniej. Spółka prognozuje też, że osiągnie 8,8 mln zł zysku operacyjnego wobec 7,6 mln zł podanych we wcześniejszym komunikacie. Przychody jednostkowe na koniec roku mają wynieść 91,3 mln zł.

Spółka W.Kruk osiągnęła po trzech kwartałach 2006 roku 2,7 mln zł zysku netto, 3,1 mln zł zysku operacyjnego przy 55,2 mln zł przychodów.

Z kolei spółka Deni Cler po dziewięciu miesiącach ma 1,8 mln zł zysku netto, 2,7 mln zł zysku operacyjnego oraz 27,5 mln zł przychodów.

W.Kruk potwierdził, że z zysku za 2006 rok wypłaci dywidendę, jednak na razie nie podał kwoty.

"Na razie jest za wcześnie, żeby określić, ile procent z zysku za ten rok przeznaczymy na wypłatę dywidendy dla akcjonariuszy. Jej wielkość będzie uzależniona od planowanego rozwoju spółki, który będzie finansowany długiem oraz zyskiem" - powiedział Rosochowicz.

"W dającym się przewidzieć terminie nie planujemy nowej emisji akcji" - dodał.

Grupa zamierza otworzyć w 2006 roku 11 sklepów W.Kruka i Deni Cler.

"Na otwarcie tych sklepów przeznaczymy około 10 mln zł, a jakieś pozostałe inwestycje pochłoną około 3-4 mln zł" - powiedział Rosochowicz.

"W tym roku mieliśmy otworzyć dziewięć sklepów, a uda nam się sześć, bowiem zostały przesunięte otwarcia dwóch galerii i jedna lokalizacja pojawi się na przełomie roku, a nie z końcem listopada" - dodał.

Grupa ma obecnie 40 salonów W.Kruka oraz 24 sklepy Deni Cler, a w ciągu miesiąca otworzy kolejne dwie placówki jubilerskie. Spółka koncentruje się na miastach powyżej 180.000-200.000 mieszkańców.

Deni Cler stanowi 1/3 w przychodach grupy, kolejne 2/3 generuje W.Kruk.

"Myślę, że w 2008 roku powinna zakończyć się budowa naszej sieci, kiedy to otworzymy jeszcze 8-10 sklepów. W 2009 roku nastąpi pewna realokacja, część sklepów z racji kończących się umów zostanie zamknięta, a inne uruchomimy" - powiedział Rosochowicz.

Grupa chce mieć docelowo (do 2008 roku) około 55 salonów W.Kruk i około 28-30 salonów Deni Cler.

5-7 proc. biżuterii złotej W.Kruka pochodzi z jego własnej produkcji, z kolei wyroby ze srebra to już 30-40 proc.

"Gdyby udało nam się produkować 50 proc. biżuterii srebrnej to bylibyśmy bardzo zadowoleni, jednak nie wydaje mi się, by było to możliwe" - powiedział dziennikarzom Wojciech Kruk, przewodniczący rady nadzorczej spółki.

http://gielda.onet.pl/2,1430286,wiadomosci.html

  Miasto marzeń - komunikat prasowy
Komunikat prasowy
(Warszawa 14.12.2000 r.)

Miasto marzeń

"Miasto Plusa" to nowatorski, multimedialny projekt wirtualnego miasta,
przygotowany jako wyjątkowy prezent na gwiazdkę i nowe milenium dla
wszystkich abonentów sieci Plus GSM. Każdy użytkownik sieci mający dostęp do
Internetu może zostać "mieszkańcem" tego szczególnego grodu.

Aplikacja, stworzona w konwencji  wirtualnego miasta, umożliwia udział w
procesie tworzenia wirtualnej społeczności. Miasto Plusa jest alegorią życia
w prawdziwym mieście, przedstawioną w przyjaznej, intuicyjnej formie.

Miasto Plusa, podobnie jak inne metropolie, ma różniące się funkcjonalnie
dzielnice. Pierwszą wizytę w nim najlepiej zacząć od Centrum - tu znajduje
się Ratusz, Pomoc Techniczna i Informacja Turystyczna. W Dzielnicy
Mieszkaniowej każdy wybiera lokalizację swojego domu, decyduje o jego typie
i wystroju. W Dzielnicy Rozrywki można znaleźć gry komputerowe i
multimedialne akcesoria (wygaszacze, tapety), a także Centrum SMS, skąd

integruje społeczność - służy wymianie opinii na wybrane tematy. W Dzielnicy
Handlowej mieszczą się sklepy i punkty usługowe, a w każdym z nich
przygotowano specjalne oferty i promocje skierowane do "mieszkańców". Już
teraz specjalne rabaty proponuje IBM, IM GROUP, Prószyński i S-ka, salony
jubilerskie W. KRUK i biuro podróży TUI. Do udziału w projekcie zostali
zaproszeni partnerzy z wielu branż, zakres usług oferowanych w Mieście Plusa
będzie stale rozszerzany.

W najbliższej przyszłości planowane jest zaoferowanie większej liczby
upominków interaktywnych. Miasto Plusa będzie stale rozbudowywane, wkrótce
powstanie Dzielnica Biznesu i zostaną uruchomione jego inne funkcje: serwisy
tematyczne, e-BOK. Każdy z "mieszkańców" może mieć wpływ na kształt Miasta,
które jest projektem żywym, a granice jego rozwoju są praktycznie
nieograniczone.

Aby ułatwić dostęp do wirtualnego Miasta Plusa, do końca br. abonenci
otrzymają świąteczny upominek: kupony rabatowe i płytę CD ze specjalną
aplikacją zawierającą bogatą grafikę Miasta Plusa, która ułatwia połączenie
się z nim bez potrzeby korzystania z szybkiego łącza. Oprócz tego na płycie
znajduje się prezentacja multimedialna Polkomtel S.A. oraz kolędy Zbigniewa
Preisnera. Płyta będzie również wręczana w prezencie osobom, które do końca
grudnia br. kupią telefon wraz z aktywacją w sieci Plus GSM lub zestaw
SIMPLUS.

www.miastoplusa.pl

* * *

Plus GSM jest liderem na polskim  rynku telefonii komórkowej. Przychody i
zyski za 1999 rok - odpowiednio 2,7 miliarda PLN i 129 milionów PLN -
zapewniły mu pierwsze miejsce w rankingu Instytutu Nauk Ekonomicznych
Polskiej Akademii Nauk w kategorii Przedsiębiorstw Infrastrukturalnych.
Miesięcznik "Businessman Magazine" uznał Polkomtel S.A. za firmę o
największej wartości rynkowej w Polsce wśród przedsiębiorstw prywatnych.
Polkomtel S.A., jako jedyny polski operator komórkowy,  po trzech kwartałach
2000 roku  odnotował zysk netto  163,4 mln PLN. Sieć Plus GSM obsługuje
ponad 2,3 mln użytkowników               i dostępna jest dla 97% mieszkańców
Polski, zamieszkujących ponad 94% terytorium naszego kraju. Plus GSM jest
liderem we wprowadzaniu nowych usług opartych na szybkiej transmisji danych
oraz bezprzewodowym dostępie do zasobów Internetu. Magazyn  "Świat
Telekomunikacji" uznał Polkomtel S.A. za najlepiej zinformatyzowaną firmę w
Polsce. Potwierdzeniem najwyższej dbałości o abonentów jest certyfikat ISO
9002, otrzymany w  październiku br. przez Departament Obsługi Klienta sieci
Plus GSM.

Polkomtel S.A.

Projekt "Miasto Plusa"

przygotowany przy współpracy Matrix.pl

Miasto marzeń

"Miasto Plusa" to nowatorski, multimedialny projekt wirtualnego miasta,
przygotowany jako wyjątkowy prezent na gwiazdkę i nowe milenium przez sieć
Plus GSM dla jej wszystkich abonentów. Każdy użytkownik sieci mający dostęp
do Internetu może zostać "mieszkańcem" tego szczególnego miejsca.

Do końca br. abonenci otrzymają wraz z  "Magazynem Plus GSM" świąteczny
upominek: kupony rabatowe i płytę CD ze specjalną aplikacją zawierającą
bogatą grafikę Miasta Plusa, która  ułatwia połączenie się z nim bez
potrzeby korzystania z szybkiego łącza. Oprócz tego na płycie znajduje się
prezentacja multimedialna Polkomtel S.A. oraz kolędy Zbigniewa Preisnera.
Płyta będzie także wręczana w prezencie osobom, które do końca grudnia br.
kupią telefon wraz z aktywacją w sieci Plus GSM lub nabędą zestaw SIMPLUS.

Co to jest Miasto Plusa?

"Miasto Plusa" to pierwszy projekt tego typu w Polsce i jeden z niewielu na
świecie. Stworzono go przy wykorzystaniu nowoczesnych, popularnych
technologii, zastosowanych jednak w sposób niekonwencjonalny. Miasto Plusa,
stanowiąc  alegorię życia w prawdziwym mieście, jest miejscem, gdzie usługi
i rozrywka są oferowane w sposób atrakcyjny i przystępny, odpowiadający
potrzebom użytkowników sieci Plus GSM.

Miasto Plusa tworzą cztery różniące się funkcjonalnie dzielnice: Dzielnica
Mieszkaniowa, Dzielnica Handlowa, Dzielnica Rozrywki i Centrum.

Dzielnica Mieszkaniowa - Aby w niej zamieszkać, należy wybrać dowolną
lokalizację (koło Młyna, koło Dębu, koło Mostu, koło Wieży, koło Wzgórza,
koło Pomnika, koło Łuku Triumfalnego, koło Fontanny) i na wolnej działce
postawić dom marzeń (można określić preferowany typ domu i jego
wykończenie). Każdy abonent sieci Plus GSM może posiadać w mieście tylko
jeden dom, ale jeśli się nim znudzi, ma możliwość wybudować nowy.

Dzielnica Handlowa - Tu można odwiedzić sklepy i salony sprzedaży oraz
zapoznać się z atrakcyjną ofertą promocyjną przygotowaną specjalnie dla
mieszkańców.

Dzielnica Rozrywki  - Jak sama nazwa wskazuje, jest  to miejsce, gdzie można
miło spędzić czas. Są tu gry komputerowe i multimedialne akcesoria
(wygaszacze, tapety), a także Centrum SMS, skąd wysyła się krótkie

służy wymianie opinii, każdy stolik to inny temat rozmowy.

Centrum - To ważne miejsce, szczególnie dla osób, które trafiły do Miasta po
raz pierwszy. W Centrum znajduje się Ratusz, budynek Pomocy Technicznej
(odpowiedzi na pytania "Co zrobić w przypadku problemu..."), Informacja
Turystyczna i Plac Centralny, chętnie odwiedzany przez Mieszkańców i
Turystów - można na nim porozmawiać praktycznie na każdy temat, zarówno z
mieszkańcami, jak i ze zwiedzającymi Miasto.

W Mieście mogą przebywać Mieszkańcy (zarejestrowani abonenci Plus GSM lub
użytkownicy SIMPLUS) oraz Turyści (wszyscy pozostali). Możliwości Turystów
są ograniczone: mogą spacerować po Mieście, oglądać oferty handlowe,
korzystać                    (w węższym zakresie) z Dzielnicy Rozrywki i
porozmawiać z innymi na Placu Centralnym. Nie mogą natomiast korzystać z
ofert specjalnych przeznaczonych dla Mieszkańców, nie mają prawa do budowy
domu i dostępu do rozmów prowadzonych w Kawiarni.

W Mieście wędruje się pieszo lub korzysta z taksówki, dzięki której można
szybko znaleźć się w wybranym miejscu.  Poruszanie się po nim ułatwia
książka adresowa i notes, dostępny tylko dla Mieszkańców, służący do
zapisywania  adresów.

Plany rozwoju Miasta Plusa

W obecnej fazie rozwoju projektu "Miasto Plusa" są dostępne funkcje związane
z komunikacją między jego mieszkańcami: chat i system wewnętrznej poczty
Miasta.                   W przyszłości uruchomione zostaną dalsze funkcje
informacyjne Miasta, takie jak:
- dostarczanie informacji do wirtualnych domów,
- skrzynki e-mail (integracja z usługą Plusnet),
- serwisy tematyczne, dotyczące np. telefonii komórkowej.

Rozwój Miasta Plusa będzie również związany z włączaniem nowych i
poszerzaniem ofert dotychczasowych partnerów tego  projektu. Planowane jest
także zaoferowanie w najbliższym czasie większej liczby upominków
interaktywnych (takich jak tapety, wygaszacze ekranów, gry). Rozwój Miasta
przewiduje też jego stopniową integrację z programem lojalnościowym 5 Plus.
W dalszej przyszłości może się ono stać platformą do prowadzenia
działalności biznesowej, czemu służyć będzie powstanie nowej, piątej
dzielnicy - Dzielnicy Biznesu.

Partnerzy Miasta Plusa

Do udziału w projekcie Polkomtel S.A. zaprasza licznych partnerów, dzięki
czemu Mieszkańcy Miasta Plusa mają możliwość nabycia  towarów i usług po
bardzo atrakcyjnych cenach.
Jak dotąd w projekcie uczestniczą przedstawiciele  następujących branż:
- turystyka - TUI
- sprzęt komputerowy  - IBM
- branża jubilerska - W. KRUK
- gry komputerowe IM GROUP
- branża wydawnicza - Prószyński i S-ka

Wkrótce oferta zostanie poszerzona o kolejne branże.

-end-


  Miasto marzeń - komunikat prasowy
Mamy kilka zdjec (w tym zdjecie tego kolesia z reklamy Plusa - jak ja go
lubie ;-))
Komunikat prasowy
(Warszawa 14.12.2000 r.)

Miasto marzeń

"Miasto Plusa" to nowatorski, multimedialny projekt wirtualnego miasta,
przygotowany jako wyjątkowy prezent na gwiazdkę i nowe milenium dla
wszystkich abonentów sieci Plus GSM. Każdy użytkownik sieci mający dostęp
do
Internetu może zostać "mieszkańcem" tego szczególnego grodu.

Aplikacja, stworzona w konwencji  wirtualnego miasta, umożliwia udział w
procesie tworzenia wirtualnej społeczności. Miasto Plusa jest alegorią
życia
w prawdziwym mieście, przedstawioną w przyjaznej, intuicyjnej formie.

Miasto Plusa, podobnie jak inne metropolie, ma różniące się funkcjonalnie
dzielnice. Pierwszą wizytę w nim najlepiej zacząć od Centrum - tu znajduje
się Ratusz, Pomoc Techniczna i Informacja Turystyczna. W Dzielnicy
Mieszkaniowej każdy wybiera lokalizację swojego domu, decyduje o jego
typie
i wystroju. W Dzielnicy Rozrywki można znaleźć gry komputerowe i
multimedialne akcesoria (wygaszacze, tapety), a także Centrum SMS, skąd

integruje społeczność - służy wymianie opinii na wybrane tematy. W
Dzielnicy
Handlowej mieszczą się sklepy i punkty usługowe, a w każdym z nich
przygotowano specjalne oferty i promocje skierowane do "mieszkańców". Już
teraz specjalne rabaty proponuje IBM, IM GROUP, Prószyński i S-ka, salony
jubilerskie W. KRUK i biuro podróży TUI. Do udziału w projekcie zostali
zaproszeni partnerzy z wielu branż, zakres usług oferowanych w Mieście
Plusa
będzie stale rozszerzany.

W najbliższej przyszłości planowane jest zaoferowanie większej liczby
upominków interaktywnych. Miasto Plusa będzie stale rozbudowywane, wkrótce
powstanie Dzielnica Biznesu i zostaną uruchomione jego inne funkcje:
serwisy
tematyczne, e-BOK. Każdy z "mieszkańców" może mieć wpływ na kształt
Miasta,
które jest projektem żywym, a granice jego rozwoju są praktycznie
nieograniczone.

Aby ułatwić dostęp do wirtualnego Miasta Plusa, do końca br. abonenci
otrzymają świąteczny upominek: kupony rabatowe i płytę CD ze specjalną
aplikacją zawierającą bogatą grafikę Miasta Plusa, która ułatwia
połączenie
się z nim bez potrzeby korzystania z szybkiego łącza. Oprócz tego na
płycie
znajduje się prezentacja multimedialna Polkomtel S.A. oraz kolędy
Zbigniewa
Preisnera. Płyta będzie również wręczana w prezencie osobom, które do
końca
grudnia br. kupią telefon wraz z aktywacją w sieci Plus GSM lub zestaw
SIMPLUS.

www.miastoplusa.pl

* * *

Plus GSM jest liderem na polskim  rynku telefonii komórkowej. Przychody i
zyski za 1999 rok - odpowiednio 2,7 miliarda PLN i 129 milionów PLN -
zapewniły mu pierwsze miejsce w rankingu Instytutu Nauk Ekonomicznych
Polskiej Akademii Nauk w kategorii Przedsiębiorstw Infrastrukturalnych.
Miesięcznik "Businessman Magazine" uznał Polkomtel S.A. za firmę o
największej wartości rynkowej w Polsce wśród przedsiębiorstw prywatnych.
Polkomtel S.A., jako jedyny polski operator komórkowy,  po trzech
kwartałach
2000 roku  odnotował zysk netto  163,4 mln PLN. Sieć Plus GSM obsługuje
ponad 2,3 mln użytkowników               i dostępna jest dla 97%
mieszkańców
Polski, zamieszkujących ponad 94% terytorium naszego kraju. Plus GSM jest
liderem we wprowadzaniu nowych usług opartych na szybkiej transmisji
danych
oraz bezprzewodowym dostępie do zasobów Internetu. Magazyn  "Świat
Telekomunikacji" uznał Polkomtel S.A. za najlepiej zinformatyzowaną firmę
w
Polsce. Potwierdzeniem najwyższej dbałości o abonentów jest certyfikat ISO
9002, otrzymany w  październiku br. przez Departament Obsługi Klienta
sieci
Plus GSM.

Polkomtel S.A.

Projekt "Miasto Plusa"

przygotowany przy współpracy Matrix.pl

Miasto marzeń

"Miasto Plusa" to nowatorski, multimedialny projekt wirtualnego miasta,
przygotowany jako wyjątkowy prezent na gwiazdkę i nowe milenium przez sieć
Plus GSM dla jej wszystkich abonentów. Każdy użytkownik sieci mający
dostęp
do Internetu może zostać "mieszkańcem" tego szczególnego miejsca.

Do końca br. abonenci otrzymają wraz z  "Magazynem Plus GSM" świąteczny
upominek: kupony rabatowe i płytę CD ze specjalną aplikacją zawierającą
bogatą grafikę Miasta Plusa, która  ułatwia połączenie się z nim bez
potrzeby korzystania z szybkiego łącza. Oprócz tego na płycie znajduje się
prezentacja multimedialna Polkomtel S.A. oraz kolędy Zbigniewa Preisnera.
Płyta będzie także wręczana w prezencie osobom, które do końca grudnia br.
kupią telefon wraz z aktywacją w sieci Plus GSM lub nabędą zestaw SIMPLUS.

Co to jest Miasto Plusa?

"Miasto Plusa" to pierwszy projekt tego typu w Polsce i jeden z niewielu
na
świecie. Stworzono go przy wykorzystaniu nowoczesnych, popularnych
technologii, zastosowanych jednak w sposób niekonwencjonalny. Miasto
Plusa,
stanowiąc  alegorię życia w prawdziwym mieście, jest miejscem, gdzie
usługi
i rozrywka są oferowane w sposób atrakcyjny i przystępny, odpowiadający
potrzebom użytkowników sieci Plus GSM.

Miasto Plusa tworzą cztery różniące się funkcjonalnie dzielnice: Dzielnica
Mieszkaniowa, Dzielnica Handlowa, Dzielnica Rozrywki i Centrum.

Dzielnica Mieszkaniowa - Aby w niej zamieszkać, należy wybrać dowolną
lokalizację (koło Młyna, koło Dębu, koło Mostu, koło Wieży, koło Wzgórza,
koło Pomnika, koło Łuku Triumfalnego, koło Fontanny) i na wolnej działce
postawić dom marzeń (można określić preferowany typ domu i jego
wykończenie). Każdy abonent sieci Plus GSM może posiadać w mieście tylko
jeden dom, ale jeśli się nim znudzi, ma możliwość wybudować nowy.

Dzielnica Handlowa - Tu można odwiedzić sklepy i salony sprzedaży oraz
zapoznać się z atrakcyjną ofertą promocyjną przygotowaną specjalnie dla
mieszkańców.

Dzielnica Rozrywki  - Jak sama nazwa wskazuje, jest  to miejsce, gdzie
można
miło spędzić czas. Są tu gry komputerowe i multimedialne akcesoria
(wygaszacze, tapety), a także Centrum SMS, skąd wysyła się krótkie

społeczność -
służy wymianie opinii, każdy stolik to inny temat rozmowy.

Centrum - To ważne miejsce, szczególnie dla osób, które trafiły do Miasta
po
raz pierwszy. W Centrum znajduje się Ratusz, budynek Pomocy Technicznej
(odpowiedzi na pytania "Co zrobić w przypadku problemu..."), Informacja
Turystyczna i Plac Centralny, chętnie odwiedzany przez Mieszkańców i
Turystów - można na nim porozmawiać praktycznie na każdy temat, zarówno z
mieszkańcami, jak i ze zwiedzającymi Miasto.

W Mieście mogą przebywać Mieszkańcy (zarejestrowani abonenci Plus GSM lub
użytkownicy SIMPLUS) oraz Turyści (wszyscy pozostali). Możliwości Turystów
są ograniczone: mogą spacerować po Mieście, oglądać oferty handlowe,
korzystać                    (w węższym zakresie) z Dzielnicy Rozrywki i
porozmawiać z innymi na Placu Centralnym. Nie mogą natomiast korzystać z
ofert specjalnych przeznaczonych dla Mieszkańców, nie mają prawa do budowy
domu i dostępu do rozmów prowadzonych w Kawiarni.

W Mieście wędruje się pieszo lub korzysta z taksówki, dzięki której można
szybko znaleźć się w wybranym miejscu.  Poruszanie się po nim ułatwia
książka adresowa i notes, dostępny tylko dla Mieszkańców, służący do
zapisywania  adresów.

Plany rozwoju Miasta Plusa

W obecnej fazie rozwoju projektu "Miasto Plusa" są dostępne funkcje
związane
z komunikacją między jego mieszkańcami: chat i system wewnętrznej poczty
Miasta.                   W przyszłości uruchomione zostaną dalsze funkcje
informacyjne Miasta, takie jak:
- dostarczanie informacji do wirtualnych domów,
- skrzynki e-mail (integracja z usługą Plusnet),
- serwisy tematyczne, dotyczące np. telefonii komórkowej.

Rozwój Miasta Plusa będzie również związany z włączaniem nowych i
poszerzaniem ofert dotychczasowych partnerów tego  projektu. Planowane
jest
także zaoferowanie w najbliższym czasie większej liczby upominków
interaktywnych (takich jak tapety, wygaszacze ekranów, gry). Rozwój Miasta
przewiduje też jego stopniową integrację z programem lojalnościowym 5
Plus.
W dalszej przyszłości może się ono stać platformą do prowadzenia
działalności biznesowej, czemu służyć będzie powstanie nowej, piątej
dzielnicy - Dzielnicy Biznesu.

Partnerzy Miasta Plusa

Do udziału w projekcie Polkomtel S.A. zaprasza licznych partnerów, dzięki
czemu Mieszkańcy Miasta Plusa mają możliwość nabycia  towarów i usług po
bardzo atrakcyjnych cenach.
Jak dotąd w projekcie uczestniczą przedstawiciele  następujących branż:
- turystyka - TUI
- sprzęt komputerowy  - IBM
- branża jubilerska - W. KRUK
- gry komputerowe IM GROUP
- branża wydawnicza - Prószyński i S-ka

Wkrótce oferta zostanie poszerzona o kolejne branże.

-end-

--
___________________________________________________

http://gsmbox.pl/
uin.71337880
nokia.501817189